Čtyři směry business myšlení | Naučná literatura |ZonerPress.cz
  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele

Čtyři směry business myšlení

Vaše cena:   314 Kč Běžná cena: 349 Kč
  • Sleva: 10 % (ušetříte: 35 Kč)

  • Přidat do košíku
    Kdy knihy EXPEDUJEME?
    Hlídací pes

    Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

    Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

    Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

    Parametr Hodnota
    Autor František Hroník (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad -
    Rozměry 170 x 235 mm
    Datum vydání 2020
    Počet stran 144
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva barevná
    ISBN 978-80-87981-31-3
    EAN 9788087981313
    Katalogové číslo ZMO2001
    Vydavatel Motiv Press
    Souhlasím se zpracováním osobních údajů
    Odeslat

    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.