Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 30 %

    • Skladem
    • Produkt jiného vydavatele

    Čtyři směry business myšlení

  • - 30 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    244 Kč 349 Kč
    i
    -
    +

    Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

    Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

    Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

    Parametr Hodnota
    Autor František Hroník ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad -
    Rozměry 170 x 235 mm
    Datum vydání 2020
    Počet stran 144
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva barevná
    ISBN tištěné knihy 978-80-87981-31-3
    EAN 9788087981313
    Katalogové číslo ZMO2001
    Vydavatel Motiv Press

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.