Reklamace a vrácení zboží
1. Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně
Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám, prosím, doručte osobně na naši prodejnu nebo poštou na adresu:
Zoner Press – reklamace,
ZONER a.s.,
Nové sady 18,
602 00 Brno
K výrobku, prosím, přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační formulář.
Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní.
Odkaz na reklamační list
2. Zboží je v pořádku, ale nechci ho, případně jsem zjistil/a, že jsem objednal/a špatně
Na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu máte 14 dní od převzetí zásilky.
Nejsnazší cesta je doručit (osobně nebo poštou) zboží společně s dokumentem o odstoupení od smlouvy na adresu:
Zoner Press – reklamace
ZONER a.s.,
Nové sady 18,
602 00 Brno
K odstoupení použijte náš vzorový formulář:
Odkaz na reklamační list
Informaci o odstoupení od smlouvy s podepsaným formulářem můžete poslat také e-mailem na adresu
eshop@zoner.cz
a zboží nám poslat na výše zmiňovanou adresu.
Jestliže si s čímkoliv nevíte rady, obraťte se, prosím, na naše zákaznické oddělení prostřednictvím e-mailové adresy
eshop@zoner.cz
nebo telefonní linky
532 190 883
.
Jak postupovat?
- 1. Vrácené zboží vložte do přepravního obalu a zajistěte zboží proti poškození během přepravy.
- 2. Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný a podepsaný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, nebo Reklamační list.
- 3. Zásilku opatřete štítkem s adresou pro doručení (štítek je součástí našeho formuláře)
- 4. Balík odešlete Zásilkovnou, Českou poštou, PPL nebo jinou službou za standardní cenu. Doporučujeme zaslat balíky doporučeně, bez dobírky.
- 5. Jakmile zásilku s vráceným zbožím obdržíme, budou Vám peníze vráceny způsobem uvedeným v reklamačním listě/odstoupení od kupní smlouvy.
POZOR balíky zaslané na dobírku nepřebíráme!