Reklamace a vrácení zboží

1. Zásilka přišla v pořádku, ale uvnitř je něco špatně

Poškozené či vadné zboží k reklamaci nám, prosím, doručte osobně na naši prodejnu nebo poštou na adresu:

Zoner Press – reklamace,
ZONER a.s.,
Nové sady 18,
602 00 Brno

K výrobku, prosím, přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační formulář.
Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní.
Odkaz na reklamační list

2. Zboží je v pořádku, ale nechci ho, případně jsem zjistil/a, že jsem objednal/a špatně

Na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu máte 14 dní od převzetí zásilky.
Nejsnazší cesta je doručit (osobně nebo poštou) zboží společně s dokumentem o odstoupení od smlouvy na adresu:

Zoner Press – reklamace
ZONER a.s.,
Nové sady 18,
602 00 Brno

K odstoupení použijte náš vzorový formulář:
Odkaz na reklamační list

Informaci o odstoupení od smlouvy s podepsaným formulářem můžete poslat také e-mailem na adresu eshop@zoner.cz a zboží nám poslat na výše zmiňovanou adresu.
Jestliže si s čímkoliv nevíte rady, obraťte se, prosím, na naše zákaznické oddělení prostřednictvím e-mailové adresy eshop@zoner.cz nebo telefonní linky 532 190 883 .



Jak postupovat?

  1. 1. Vrácené zboží vložte do přepravního obalu a zajistěte zboží proti poškození během přepravy.
  2. 2. Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu a vyplněný a podepsaný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, nebo Reklamační list.
  3. 3. Zásilku opatřete štítkem s adresou pro doručení (štítek je součástí našeho formuláře)
  4. 4. Balík odešlete Zásilkovnou, Českou poštou, PPL nebo jinou službou za standardní cenu. Doporučujeme zaslat balíky doporučeně, bez dobírky.
  5. 5. Jakmile zásilku s vráceným zbožím obdržíme, budou Vám peníze vráceny způsobem uvedeným v reklamačním listě/odstoupení od kupní smlouvy.

POZOR balíky zaslané na dobírku nepřebíráme!




Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.