Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 10 %

    • Skladem
    • Dotisk
    • Produkt jiného vydavatele

    Prodávat je lidské

  • - 10 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    314 Kč 349 Kč
    i
    -
    +

    Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní.

    Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!

    O autorovi

    Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

    Parametr Hodnota
    Autor Daniel H. Pink ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad Viktor Horák
    Rozměry 143 x 215 mm
    Datum vydání 2013 - Melvil Publishing
    Počet stran 256
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-87270-63-9
    EAN 9788087270639
    Katalogové číslo ZME1131
    Vydavatel Jan Melvil Publishing

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.