Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 30 %

    • Skladem
    • Produkt jiného vydavatele

    Prodávejte a buďte nejlepší!

  • - 30 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    203 Kč 290 Kč
    i
    -
    +

    Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.

    Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.

    Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.

    Parametr Hodnota
    Autor Josef Moravec ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad -
    Rozměry 170 x 235 mm
    Datum vydání 2016
    Počet stran 256
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN tištěné knihy 978-80-87981-18-4
    EAN 9788087981184
    Katalogové číslo ZMO1609
    Vydavatel Motiv Press

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.