Nová pravidla marketingu a PR | Naučná literatura |ZonerPress.cz

Nová pravidla marketingu a PR

Vaše cena:   261 Kč Běžná cena: 290 Kč
  • Sleva: 10 % (ušetříte: 29 Kč)

  • Vyprodáno
    Kdy knihy EXPEDUJEME?
    Hlídací pes

    Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.

    David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.

    Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.

    Obsah:

    • Jak web změnil pravidla marketingu a PR
    • Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
    • Nová pravidla marketingu a PR
    • Přímé oslovení zákazníkůi
    • Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
    • Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh
    • Nová pravidla vydávání zpráv
    • Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
    • Fóra, wiki a vaše cílová skupina
    • Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
    • Webové stránky bohaté na obsah
    • Akční plán pro využití síly Nových pravidel
    • Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
    • Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
    • Jak psát pro vaše kupující
    • Jak web ovlivňuje proces nakupování
    • Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících
    • Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
    • Nová pravidla pro oslovení médií
    • Blogujte, abyste oslovili zákazníky
    • Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
    • Social networking stránky a marketing
    • SEM: marketing ve vyhledávačích
    • Uskutečněte to!
    Parametr Hodnota
    Autor David Meerman Scott (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad Jitka Plchotová
    Rozměry 168x230
    Datum vydání 2008
    Počet stran 272
    Typ vazby brožovaná
    Přílohy -
    Barva černobílá
    ISBN 978-80-86815-93-0
    EAN 9788086815930
    Katalogové číslo ZR730
    Vydavatel Zoner Press

    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.