Nová pravidla marketingu a PR | Ostatní |ZonerPress.cz

Jednoduše dobré knihy

Nákupní košík
Košík je prázdný

Slevy pro zákazníky

Rodinný pas
Sleva: 25 %
Další informace
Senior pas
Sleva: 23 %
Další informace
Zobrazit všechny slevy

Možnosti doručení (ČR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 44 Kč
Dodání do 3 dnů
Balík PPL
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 2. dne
Česká pošta
Poplatek: 80 Kč
Dodání do 3 dnů
Osobní odběr
Nové sady 18 Brno
Po-Pá, 8:00–16:00
Parkování v areálu!

Možnosti doručení (SR, PL)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 44 Kč
Dodání do 3 dnů

Možnosti platby

PayU (online)
– bez poplatku
– platební karty
– převody z bank
Platby PayU šetří váš čas i peníze!
Další možnosti platby
– převod na účet (bez poplatku)
– hotově Zásilkovna (+35 Kč)
– dobírka Česká pošta (+40 Kč)
– dobírka PPL (+50 Kč)

Soubory Zoner Press

Zdrojové soubory a podklady ke knihám naleznete na soubory.zonerpress.cz.

Sledujte Zoner Press

Nová pravidla marketingu a PR

Původní cena:
290 Kč

Vaše cena:
203 Kč
(ušetříte 87 Kč)

Vyprodáno

vyprodáno

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.

David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.

Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.

Obsah:

  • Jak web změnil pravidla marketingu a PR
  • Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
  • Nová pravidla marketingu a PR
  • Přímé oslovení zákazníkůi
  • Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
  • Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh
  • Nová pravidla vydávání zpráv
  • Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
  • Fóra, wiki a vaše cílová skupina
  • Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
  • Webové stránky bohaté na obsah
  • Akční plán pro využití síly Nových pravidel
  • Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
  • Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
  • Jak psát pro vaše kupující
  • Jak web ovlivňuje proces nakupování
  • Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících
  • Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
  • Nová pravidla pro oslovení médií
  • Blogujte, abyste oslovili zákazníky
  • Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
  • Social networking stránky a marketing
  • SEM: marketing ve vyhledávačích
  • Uskutečněte to!

Novinky Zoner Press
Parametr Hodnota
Autor David Meerman Scott (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
Překlad Jitka Plchotová
Rozměry 168x230
Rok vydání 2008
Počet stran 272
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barevnost černobílá
ISBN 978-80-86815-93-0
Katalogové číslo ZR730
Vydavatel Zoner Press

K této knize nebyly nalezeny žádné recenze. Pokud o nějaké recenzi víte, dejte nám prosím vědět na knihy@zoner.cz

Diskuse ke knize

Z kategorie "Ostatní" dále doporučujeme:

Svět podle Naly: Jeden muž, zachráněná kočka a cesta na kole kolem světa

Cena: 291 Kč 416 Kč

Kniha zachycuje poutavá dobrodružství a neobvyklé přátelství třicetiletého Deana a nalezené kočky Naly. Na společné cestě kolem světa se učí poznávat ...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Královna Viktorie – Vládkyně britského impéria, která dala jméno celé epoše!

Cena: 139 Kč 199 Kč

V den své smrti 22. ledna 1901 byla Viktorie nejdéle vládnoucí panovnicí britské historie. Za šest desetiletí jejího setrvání na trůně se svět změnil ...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Mít vše hotovo v praxi – Cvičebnice produktivity bez stresu

Cena: 251 Kč 359 Kč

Jestli jste si mysleli, že metoda Mít vše hotovo (GTD) není pro vás, ale pro technologicky zdatné manažery, spletli jste se. Protože koho někdy nepřep...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Tank PzKpfw III – Panzer III

Cena: 125 Kč 179 Kč

Velký průvodce má 160 stran! Kompletní příběh a historie bojového nasazení univerzálního obrněnce z arzenálu německé Panzerwaffe. Podrobný překladový ...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

FORTNITE: Battle Royale – 3. nejnovější vydání

Cena: 102 Kč 145 Kč

Ve druhé polovině listopadu vydáváme již třetí pokračování časopisu FORTNITE. Jedná se o velice oblíbenou hru pro všechny platformy – PC, PS, X-box, N...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Čtyři směry business myšlení

Cena: 244 Kč 349 Kč

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Ušetřete s námi

Přihlašte se k odběru newsletteru Zoner Press a získejte slevový bonus pro vás příští nákup!

Připravujeme

Videa pro fotografy Zoner Press na YouTube E-knihy z nabídky Zoner Press

Kontaktní informace

Zoner Press

Zoner Press

ZONER software, a.s.

Nové sady 18

602 00 Brno

knihy@zoner.cz

tel: 532 190 883

Hosting zajišťuje CZECHIA.COM. Powered by inShop. SSL certifikáty pro domény.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.