Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování) | KNIHY JINÝCH VYDAVATELŮ |ZonerPress.cz

Jednoduše dobré knihy

Nákupní košík
Košík je prázdný

Slevy pro zákazníky

Rodinný pas
Sleva: 25 %
Další informace
Senior pas
Sleva: 23 %
Další informace
Zobrazit všechny slevy

Možnosti doručení (ČR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 29 Kč
Dodání do 3 dnů
Balík PPL
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 2. dne
Česká pošta
Poplatek: 55 Kč
Dodání do 3 dnů
Osobní odběr
Nové sady 18 Brno
Po-Pá, 8:00–16:00
Parkování v areálu!

Možnosti doručení (SR)

Zásilkovna.cz
Poplatek: 29 Kč
Dodání do 3 dnů

Možnosti platby

PayU (online)
– bez poplatku
– platební karty
– převody z bank
Platby PayU šetří váš čas i peníze!
Další možnosti platby
– převod na účet (bez poplatku)
– dobírka Zásilkovna (poplatek: 45 Kč)
– dobírka ČR (poplatek: 60 Kč)

Novinky od Zoner Press

E-mailový Informační servis Zoner Press – buďte pořád v obraze (nové knihy, slevy, výprodeje, akce).

Soubory Zoner Press

Zdrojové soubory a podklady ke knihám naleznete na soubory.zonerpress.cz.

Hitmakeři (Tajemství popularity v éře rozptylování)

Původní cena:
369 Kč

Vaše cena:
314 Kč
(ušetříte 55 Kč)

Přidat do košíku Do oblíbených

skladem Kniha jiného vydavatele

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
  • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
  • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
  • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
  • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
  • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
  • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
  • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
  • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Související knihy

Novinky Zoner Press
Parametr Hodnota
Autor Derek Thompson (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
Překlad Filip Drlík
Rozměry 143 x 215 mm
Rok vydání 2017
Počet stran 344
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barevnost černobílá
ISBN 978-80-7555-026-2
Katalogové číslo ZME1164
Vydavatel Jan Melvil Publishing

K této knize nebyly nalezeny žádné recenze. Pokud o nějaké recenzi víte, dejte nám prosím vědět na knihy@zoner.cz

Diskuse ke knize

Z kategorie "KNIHY JINÝCH VYDAVATELŮ" dále doporučujeme:

Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život)

Cena: 359 Kč 399 Kč

Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhalu...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Umění sociálních médií

Cena: 206 Kč 229 Kč

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže ch...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Na volné noze

Cena: 629 Kč 699 Kč

Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 76...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Nebojte se převzít velení

Cena: 269 Kč 299 Kč

Jedna z prvních plukovnic v americké armádě se dělí o své působivé zkušenosti s vedením lidí. Když Jill Morgenthalerová dorazila v roce 1975 do výcvi...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Sprint (Jak vyřešit velké problémy a otestovat nové myšlenky v pouhých pěti dnech)

Cena: 359 Kč 399 Kč

Sprint je jedinečný pětidenní proces řešení náročných problémů od tří partnerů ve společnosti Google Ventures, který se osvědčil ve více než stovce sp...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně

Cena: 332 Kč 369 Kč

Chcete být úspěšní, ale zároveň chápete, že na vrchol žádné zkratky nevedou? Pak právě v odbornou veřejností i čtenáři oceňované Houževnatosti najdete...

Zobrazit více...

Přidat do košíkuPřidat do oblíbených

Fotograficky.guru Zoner Press na YouTube E-knihy z nabídky Zoner Press

Kontaktní informace

Zoner Press

Zoner Press

ZONER software, a.s.

Nové sady 18

602 00 Brno

knihy@zoner.cz

tel: 532 190 883

Hosting zajišťuje CZECHIA.COM. Powered by inShop. SSL certifikáty pro domény.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.