Tato kniha je speciálně určena webovým vývojářům - serverovým "kejklířům" -, kteří se chtějí naučit, jak pomocí Flashe zdokonalit své webové aplikace. Vývojové a programovací postupy ve Flashi se zde učí praxí, vytvářením ukázkových objektů a vizuálních rozhraní, při-čemž všechny příklady předvádějí nějaký druh integrace se serverem. Proč byste se měli nejdříve učit Flash způsobem "nakreslíme si čtvereček a do něj kolečko...", a teprve pak o integraci dat? Tato kniha vás naučí obojí najednou - za předpokladu, že nejste počítačový začátečník, což asi nejste, pokud skutečně chcete používat Flash pro vaše webové aplikace.
Všechny příklady v knize obsahují jak kód na serveru, tak i kód u klienta. Oba kódy spolupracují tak, aby prezentovaly vaše data působivě a interaktivně. Ukázky zahrnují posouvací rozhraní, sdílené prvky dat, animované sloupcové grafy, zobrazování v reálném čase a řadu dalších.
Ve všech příkladech jsou k dispozici samostatné kódy na serveru pro vývojáře, kteří používají ColdFusion, ASP.NET a Java. Kromě toho se velmi pečlivě vysvětluje kód u klienta, s četnými poznámkami a křížovými odkazy na dokumentaci Macromedia Flash MX 2004.
- Část I – Rychlý vstup do Flashe
- Rychlý vstup do Flashe
- Seznamte se s Flashem
- Vaše první rozhraní ve Flashi
- Kopeme víc do hloubky
- Část II – Klíčové pojmy Flashe z hlediska vývojáře
- Slabikář ActionScriptu
- Animační klipy jako objekty
- Část III – Připojování k datům
- Připojování k serverům pomocí čistých textových soubor
- Připojování k serverům pomocí XML
- Připojování k serverům pomocí Flash Remoting
- Připojování k serverům pomocí webových služeb
- Část IV – Využívání Flashe pro sběr dat
- Využívání Flashe pro sběr dat
- Flash a sezení
- Budování lepších formulářů s Flashem
- Část V – Dodatky
- Připomínky k budování komponenty SimpleBarChart
- Politiky přístupu k datům přes domény v přehrávači Flashe 7