• - 10 %

    • Akce
    • Skladem

    To nejlepší z Nejlepšího copywritera

    O psaní, reklamě a duši

    269 Kč Běžná cena: 299 Kč
    Přidat do košíku
    Kdy knihy EXPEDUJEME?
    Hlídací pes

    Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.

    Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

      V knize např. najdete:

    • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
    • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
    • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
    • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
    • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
    • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
    • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
    • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
    • Péče o duši v časech Instagramu

    Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.


    „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

        Parametr Hodnota
        Přílohy -
        Barva černobílá
        ISBN tištěné knihy 978-80-7413-402-9
        Typ vazby brožovaná
        Překlad -
        Datum vydání 2019
        Rozměry 168 x 230 mm
        Počet stran 224
        Autor Pavel Šenkapoun (Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
        EAN 9788074134029
        Katalogové číslo ZRK1908
        Vydavatel Zoner Press

        Úspěšně jste si rezervovali produkt:

        Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

        Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.