Vážení zákazníci, z důvodu státních svátků Vaše objednávky zpracujeme v úterý 2. 4. 2024. Děkujeme za pochopení.
  • - 35 %

    • Skladem
    • Dotisk

    Webcopywriting pro samouky

    Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu

  • - 35 %

  • Kdy knihy expedujeme?
    215 Kč 329 Kč
    i
    -
    +
    Webcopywriting pro samouky e-kniha
    Webcopywriting pro samouky e-kniha
    • PDF
    • ePUB
    • mobi (Kindle)
    269 Kč

    Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.

    Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

    Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

      Kapitoly:
    • Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma)
    • Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí
    • Elementy obsahové strategie; cíle SMART
    • Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.)
    • Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího.

    O autorovi:
    Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera.

    Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

    Parametr Hodnota
    Autor Pavel Šenkapoun ( Zobrazit všechny knihy tohoto autora)
    Překlad -
    Rozměry 168 x 230 mm
    Datum vydání 2015
    Počet stran 208
    Typ vazby měkká
    Přílohy -
    Barva barevná
    ISBN tištěné knihy 978-80-7413-176-9
    EAN 9788074131769
    Katalogové číslo ZRK1424
    Vydavatel Zoner Press

    Úspěšně jste si rezervovali produkt:


    Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

    Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.